ENJOY THIS MOMENT, FOR THIS MOMENT IS YOUR LIFE

Skrivet 2012-03-21 Klockan 17:47:01

Skolan idag vart helt ok. Ngr esteter från Åmål kom idag och spelade ngr låtar för oss, riktigt duktiga!
Slapp första timman av samhäll men hade en samhälls lektion till fast i slutet av dagen. Men en timma samhäll och en timma gemu idag, jag klagar inte! När jag kom hem fick jag ngr presenter från mormor, ett jättefint armband ( märket diddi) och pengar. Nu har jag precis kommit hem från en promenad runt folfen med pernilla, riktigt skönt & våren är ju verkligen här. Nu ska jag lägga mig i sängen och plugga, prov imorgon i engelska, kul... aja ni får ha en fortsatt bra dag! Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!