00:00

Skrivet 2011-12-20 Klockan 00:08:39

halldär kött och blåblär! Vaknade vid 7 imorse och gick upp och duschade, sedan drog jag till skolan. Skolan idag var helt ok! men inte mer än så.. Imorgon är det äntligen tisdag<3 innebär musik hela dagen men även ett snäpp närmre till jonas åker! Efter skolan gick jag och pernilla upp till torget för att köpa öronmatsbiljetter, så det ska vi gå på imorgon! När jag kom hem från skolan idag satte jag mig vid svenska läxan, fyfan var nog en av de tråkigaste & jobbigaste läxan jag har haft på länge! Men hann klart hela uppsattsen,  men imorgon blir det att ta tag i att skriva den på gammal dalsländska.. kul! Vi bakade även juklgodis-pepperkakshus, snickers & cola. Längtar till jul nu :) Ne nu har jag och mamma precis tittat klart på ngn thriller som gick på tvn och klockan tickade iväg, den är redan 12, dags att gå & lägga sig nu!hih godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!