ALL WE CAN DO IS JUST KEEP BREATHING

Skrivet 2011-12-27 Klockan 23:55:26

intensiv dag har det varit idag. Vid halv 11 tog jag och pernilla bussen till Överby, fick köpt en tröja, smycke, bh, väska, sjal, jeans, lösögonfransar oså, riktigt nöjd! var där fram till kvällinga sedan träffa jag pörni en stund till. Tänkte ju köpa skinn byxorna och ett par klackskor som jag har tittat på, men hade inte tillräckligt med pengar med mig så det får bli en annan dag! På lördag är det nyår, och förhoppningsvis vet jag vart jag ska vara! Längtar nött .. hade velat fira nyår med mitt hjärta, men han är ju kina så nyårs pussen får gå till pernilla haha. Imorgon vid 5 blir det mingelkväll med moccafin och vissa 3or, ska kolla balklänningar och äta lite gott, kommer bli trevligt. Nu ska jag sova men jag skriver mer imorgon + att jag lägger in bilder på det jag har köpt.
Pusss
förkrök , nyår 2010


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!