balklänning

Skrivet 2011-12-05 Klockan 16:54:04

Hej! Stannade kvar i skolan till ung 4, stack till mammas jobb och väntade på henne.
Blev att vi gick upp till Moccafin för att kolla på balklänning, hittade en röd som jag blev kär i ♥ Men inte säkert att jag ska ha den. Känner att det ändå börjar närma sig och jag vill gärna ha det bestämmt innan, så jag inte kommer i sista minuten med klänning! Jag, sandra & becka gick upp på rasten och kollade , de var då jag såg den, så jag ville  visa mamma. Nu sitter jag hemma och degar, ska snart äta. Blir väl en lugn hemmakväll idag skulle jag tro, gött det med.
här är en bild, men som ni ser är klänningen nästan vinröd, men den är rosröd!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!