Intensiv dag!

Skrivet 2011-12-06 Klockan 21:23:53

Hallå, intensiv dag har det varit idag. Började skoldagen halv 9 som vanligt och slutade vid halv 4. Alla esteter tog bussen till Gunbritt och övade på alla jullåtar som vi ska uppträda med denna veckan. Redan imorgon ska vi uppträda redan vid 4 tror jag det var, så de kommer även bli en intensiv dag imorgon. Gunbritt hade bakat nybakt bröd och kanelbullar, mumma! Provade även långklänning som vi ska ha på fredag när vi uppträder på en nobellmiddag här i mellerud, kommer bli kul! Har igentligen tid hos frissan imorn kl halv 4, men får avboka den tiden och fråga om en ny.. lite segt, jag som hade längtat efter att klippa och slingra håret.. Allting är iallafall fixat,så nu blir det bara att se fram imot denna vecka. Nu har jag precis kommit hem, träffade pernilla en sväng :) ska snart lägga mig i soffan med mamma och titta på '' the strangers '', kommer bli gött att koppla av lite, är gött trött! ha en fortsatt bra kväll. Slänger även in en bild på ett par snygga vänner! puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!