klar med klippning & slingningen! såhär blev resultatet.

Skrivet 2011-12-07 Klockan 18:20:29

hejhej, vart helt ok skoldag! rätt jobbig men som sagt helt ok! Jag och pernilla kom igång med vårat projektarbete idag, satt i studion en timme och spelade in. Håller på att göra en demo ;) nicee. Efter skolan vid fyra, stack jag upp till frisyrataljén för att slingra & klippa mig, blev as bra tycker jag! Jag blir oftast inte nöjd när jag klipper mig, men denna gången blev det nice! Blev lite mörka & ljusa slingor så är inte så jätte ljus längre. Men bra blev de.
Vid halv åtta blir det iväg på innebandyträning, skippade förra gången för läxorna, men denna gången har jag inga läxor så man får passa på, haha. Kanske träffar pernilla en sväng om en stund också. Här är två bilder, men det syns mycket bätte irl =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!