lite nytt i garderoben

Skrivet 2011-12-10 Klockan 18:16:27

Sov hemma hos pappa inatt, myste framför tvn och kollade på idolfinalen, Amanda var bra, men tyckte ändå robin skulle vinna.. menmen! Pappa körde hem oss vid 1, jag mamma & sofie åkte med en gång till Överby. Fick handlat julklappar till syrran, kände att jag ville köpa ngt till mig själv så gjorde de också haha :D
Ska åka ner en gång till, typ 20e eller ngt för då blir det att julhandla till mamma&clarence , brorsan & pappa! 
Nu ska jag ska snart på bio med simon & louise, ska se twilight-braking dawn, är säker på att jag kommer älska den. ♥ ne nu får ja göra mig iordning, här är iaf bilder på det jag köpte till mig själv :


nyårsklänning

fick ett par träningskor av mamma.

två guldiga smycken-armband & halsband
och så köpte jag en mörkblå skjorta, bild får ni en annan gång!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!