Lucia

Skrivet 2011-12-13 Klockan 22:34:37

hallådär, befinner mig just nu på samma plats varje kväll, - sängen och pratar med folk på både från msn & fb.Hade två lussetåg idag, båda på morgonen. Gud vilken fin röst man hade haha, men de gick allt bra ändå.
Hade väl lucia fram till elva, sen körde vi musik (ensamble) hela dagen! hur gött som helst verkligen.
Imorgon är det en ny dag med en massa plugg... och efter skolan ska jag göra spray tan, hoppas de blir bra :)
ne nu ligger ja o syrran ner bäddade i min säng, hon vågar inte sova på hennes rum pga en spindel haha.
godnatt
Bild på mig och pernilla sommaren 2011.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!