GINA TRICOT

Skrivet 2011-12-26 Klockan 22:42:43

Shit vilken kväll det blev igår, hade sjukt kul & träffade även flera gammla vänner! stack till wärs vid ung 23:00 och stannade tills det slutade. Drog oss vidare på efterfest hos bror min, där var det också drag! klockan tickade på och blev 05:00 och jag orkade inte gå hem så jag och lina sov hos tobbe, kanske var bäst så ;)
stack hem vid 11 tiden och gick med en gång ner och tog mig en kall dusch för vi skulle ha gäster vid 2.
Är en aning sliten idag, så idag har jag mest tagit det lugnt. Träffade pernilla en stund förut också, men hon stack efter typ 2 timmar. Imorgon blir det att ta bussen med pernilla till Överby, dags att shoppa järnet, mellandagsrean kan ju nästan vara det bästa som finns, eller? så imorgon blir det full fart hela dagen, men kul kommer vi ha! Nu är klockan 22:oo o jag har redan lagt mig, blir nog att dra några avsnitt av one tree hill nu. puss ha en fortsatt bra kväll ♥ funderar på att köpa typ dessa grejer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!