Alla ♥ dag

Skrivet 2012-02-14 Klockan 17:46:55

Precis kommit hem från skolan, hade prov kl 4 i ljudteknik B och det gick jättebra! Sandra, jag & Becka skulle först mixa upp trummor, synt, gitarr och mic och få ljud i det och det klarade vi med en gång sen skulle vi en och en få ljud i en microfon och det gick gallant, klarade det med en gång! än så länge är denna dagen varit grym.
När jag kom hem hade mamma lämnat en lapp på bordet med varsin chokladask till mig och syrran hihi. Det tråkigaste är ju att jag vill spendera denna dagen med mitt hjärta, men han jobbar så får väl fira det någon annan dag.. Om en liten stund ska jag ta något att äta, grillad kyckling och potatissallad får det nog bli! Sen blir det läxor och tillsist mys framför en film. Ha en fortsatt bra alla ♥ dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!