MÅNDAG

Skrivet 2012-02-06 Klockan 18:28:17

Har precis kommit hem från Bloms, (haha, hände där liksom?) Men hittade iaf en skitfin jeans skjorta som jag blev kär i med en gång så den köpte jag utan tvekan! Hittade även ett armband och en bikini! lite smågrejer sådär. Sov hos älskling inatt, har verkligen saknat honom och på fredag åker jag och jonas till gbg för att sedan gå till Rondo och titta på Tomas Ledin och sen vidare till min moster och sova där, kommer bli så mysigt!
Nu håller mamma på med maten och jag sitter såklart och bloggar, har precis slängt ner mig en liten räksmörgås också, gött med mat! :D  ååh tisdag imorgon, looove.. Ha en fortsatt bra kväll. Slänger nog in en bild på outfiten imorgon puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!