GÖTET

Skrivet 2012-02-12 Klockan 16:32:21

Hej bloggen! Jag är inte död har bara inte hunnit blogga. I fredags var jag ledig från skolan för jag och jonas åkte till Kungsbacka till min moster och hennes kille. På dagen gick vi ut och kollade runt i Kungsbacka, åt och hade allmänt trevligt. På kvällen tog jag och jonas tåget in till götet för att gå på Ledinshow på Rondo. Jonas fick ju detta av mig i julklapp & två års present. Showen var verkligen skitbra! Efter ledin skulle vi, becka & marcus ut på puben, men det blev inget med det. Blev istället sängen nästa med en gång eftersom vi kom hem sent.
I lördags började vi dagen med en go frulle sen stack vi in till Kungsmässan och shoppade lite. Hittade en tröja. Åkte sedan hem och bara slappade, börja packa ihop alla grejerna och sen på eftermiddagen åkte vi. Stanna vid Ikea på vägen hem. Jonas köpte lite grejer och jag fick en fin lampa av honom, älskardig
Nu befinner jag mig i jonas datastol haha, passar änna på att blogga medans han sover. Blev att vi sov här inatt men ska redan hem ikväll för jonas ska jobba natt kl 11. Nu ska jag ta och väcka honom!! Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!