AND YOU'VE GOT A SMILE THAT COULD LIGHT UP THIS WHOLE TOWN.

Skrivet 2012-01-06 Klockan 16:38:13

Hallådär, gick upp kl 8 idag var faktiskt inte alls lika jobbigt som jag trodde det skulle vara pga att jag var på fest igår, men det gick ju riktigt bra, kom ju upp iaf! Vid halv 10 tiden så körde mamma mig till Ör för att jag skulle sjunga i kyrkan och det gick prima!! Efter det var det gröt m.m i kaffestugan, stannade kvar en liten stund sedan åkte jag hem. Har duschat & klätt på mig rena och fräääscha kläder för sen åker jag till älskling och sover där.
Men juuust nu är jag förbannat hungrig, blir käk nu. Hoppas alla får en underbar fredag! puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!