DEGAR I SOFFAN.

Skrivet 2012-01-04 Klockan 23:30:24

Hej! ligger just nu och degar i soffan framför mission impossible som går på tvn samtidigt som jag har datorn i knät. Försöker göra två saker samtidigt! Om en liten stund ska jag nog ta mig något att äta sedan blir det väl någon film eller nått.

För någon timma sen var jag med danne & sofie, låg och tittade på beck och bara softa. Gjorde även tacos tidigare på dagen. Imorgon ska jag kanske iväg och öva med estet treorna, ska ju sjunga i kyrkan den 8e så drf måste vi repa. Men de beror på om jag orkar, börjar bli sjuk. Nog med det. Nu blir det käk puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!