everyone needs something to hold on to I want to be that thing for you

Skrivet 2012-01-26 Klockan 17:24:54

hallåhallå! Har precis städat mitt rum, ränsat garderoben och byrålådorna.. fan vilket jobb! Om en liten stund blir det käk, senare blir det kanske iväg och simma eller om jag kör på en heldag med bara plugg. Skolan har varit bra förövrigt, ganska chill faktiskt. Engelska, historia och sånglektion. Skulle igentligen ha friskvård vid 14:20 men hade glömt gympakläder så jag och pernilla stack hem. Eftersom det kanske inte blir någon träning idag, så får jag väl göra hundra situps ist! pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!