FIKA PÅ NK MED FINA VÄNNER

Skrivet 2012-01-23 Klockan 19:15:39

halloj! Har precis fått i mig lite käk och snart ska jag gosa ner mig i soffan framför american history x, har inte sätt den på ett par år nu. Ska kolla den med Daniel & Sofie!
Slutade halv 4 men jag, pernilla & Fredrik gick och tog en fika på NK. Fredrik var så söt som bjöd mig och pernilla på varsin kopp varmchoklad!! :) Efter det gick jag till ungdomsmottagning och gjorde min utredning och det gick toppen! Så kom hem för en timme sen, så nu är jag gött trött och det kommer verkligen bli gött att lägga sig ner framför en film. Här är några bilder från NK. Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!