HEMMA HOS ÄLSKLING

Skrivet 2012-01-07 Klockan 14:31:25

hej, har precis snott jonas dator en stund för jag ville göra ett inlägg. Han håller på att duscha nu, och de kommer ta en eeevighet, för jag har världens segaste pojkvän ♥ Har städat hela hans rum nyss och nu börjar de se riktigt bra ut! Ikv ska vi äta tacos, men jag åker redan hem ikväll för jonas skulle upp och jobba imorgon redan vid 06:00... men så äre, men tror han är ledig hela nästa vecka =)
Nu ska jag gå och platta håret, kom ur duschen för inte så längesen så har lite lockar här och var!
Jonas hade köpt presenter till mig från Kina och de är verkligen fina och behövliga saker, riktigt nöjd! :) Bilder kommer imorgon eller något. Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!