TAKE MY HEART IT'S YOURS TO KEEP

Skrivet 2012-01-12 Klockan 17:16:01

Slutade vid 3 idag för vi hade ingen friskvård, så skönt! Pernilla och jag stack till mammas jobb för hennes pappa skulle hämta henne där så hon åkte vid halv 4. Jag gick upp till mammas jobb och väntade där tills kl 4 då hon sluta.Vi gick upp till köpingen för mamma skulle handla present till clarence som fyller idag, köpte en tröja. Själv köpte jag min älskade pälsväst som jag har tittat på länge.. love.
Nu har jag precis kommit hem och ska snart spela lite gura sedan ska vi äta någott gottt! bild på min väst kommer imorgon! Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!