TRÄNING OM EN STUND

Skrivet 2012-01-24 Klockan 17:42:36

Kom hem från skolan för ca en timme sen.. Hade ljudteknik, men jag och becka var så duktiga när det gällde allt mixa upp ett trummset, synt och gitarr även att mixa lite med mixerbordet så vi fick slutade tidigare. Skulle igentligen hålla på fram till kl 17:30 ..
Om en liten stund ska jag ta mig något att äta och ikväll börjar min första friskisträning detta året!! Det är step ikv så jag är sjukt taggad. Ska dit med petra & pernilla. Efter det har jag inga planer, får nog bli lite plugg som är så kuul.... :)) Skriver mer ikväll kanske. Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!