I WANT A TATTOO

Skrivet 2012-01-04 Klockan 02:20:02

Hej, har precis tittat klart på någon film som gick på tvn, nu ligger jag nerbäddad i sängen och är sådär halvt trött men ändå rastlös och pigg.. Man skulle kunna gå på fest eller bara ligga hemma och tat lungt, sånt där jobbigt humör om ni hajjar haha.. Var och simmade förut med mamma, alltid lika underbart att simma, får börja göra det varje tisdag framöver! Annars har jag inte hunnit göra så mkt eftersom jag vaknade halv 4.. Idag saknar jag jonas sådär fruktansvärt mycket också.. Har två år idag och han är i kina, men somsagt han kommer hem snart blir och fira då. ♥
VILL HA EN TATUERING, MEN SNART SÅ!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!