SCARY!?

Skrivet 2012-03-05 Klockan 23:32:09

Shabba tjena hallå! Tittade nyss på tv, bl.a Det okända. Eftersom de ibland spökar i mitt hus och inte har gjort det på ett jävlaaa bra tagsen så ska de såklart börja idag.
Jag och mamma satt i köket och pratade om lite allt möjligt bla om andar.. Vi hör ett klick ljud ganska så
starkt och jag frågade mamma var det var och hon tittade på mig med världens största ögon...'' Lampan tändes ''
Det konstiga var att när vi kom hem så lös lampan så mamma gick och släckte den, men den började lysa igen efter vi pratade om andar! scary... Har väl ngn goe gubbe som smyger runt här :)) haha. Vad tkr ni om andar?
Nu ska jag sova, behövs efter nästan en heldag på överby! Slänger in bilder på köpet imorgon om jag hinner! Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!